سوالات متداول

مشتری گرامی 

شما در این قسمت میتوانیید گزیده ای از سوالات متداول مشتریان را مشاهده بفرمائید

خطای E04 پکیج آماتیس چیست ؟

خطای E04 در پکیج آماتیس, روکا و وستن نشانگر کمبود فشار آبد داخل سیستم است. لطفا شیر پرکن را باز نمائید و پس از رسیدن به فشار 1.5 بار ببندید. 

همچنین میتوانید راهنمای آبگیری و تنظیم پکیج آماتیس را از اینجا مطالعه بفرمائید.

خطای E09 پکیج آماتیس چیست ؟

خطای 09 در پکیج آماتیس روکا وستن یا آگرا نمایانگر بالارفتن فشار داخل سیستم گرمایش است. 

در صورتی که فشار نمایشی بر روی صفحه نمایشگر عددی بالاتر از 1.5 بار را نشان می دهد فشار دستگاه را از طریق هواگیری رادیاتور ها کم کنید. 

همچنین مطمئن شوید که شیر پرکن پکیج بسته باشد. 

اگر مرتبا این خطا را مشاهده میکنید با سرویسکار مجاز شرکت تماس حاصل فرمائید.

خطای E52 پکیج روکا یا اماتیس چیست ؟

 

خطای 52 پکیج اماتیس روکا یا وستن میتواند دلایل متعددی داشته باشد. 

در صورتی که از باز بودن مجاری دودکش مطمئن هستید با تکنیسین مجاز شرکت تماس حاصل فرمائید. خطای 52 میتواند ناشی از خرابی برد یا سیستم تخلیه محصولات احتراق باشد.

پکیج آماتیس, روکا وستن و آگرا چقدر گارانتی دارد

پکیج های تولیدی این مجموعه با برندهای آماتیس, آگرا, وستن, روکا دارای 24 ماه ضمانت طبق شرایط دفترچه گارانتی و شرمت می باشد. 

 

آیا میتوانم پکیج را خودم نصب و تعمیر کنم؟

مشتری گرامی همانطور که مستحضرید تعمیرات و نصب دستگاههای گازسور امری تخصصی و حساس می باشد. 

پکیج های تولیدی این شرکت حتما می بایست توسط نماینده مجاز خدمات این شرکت نصب و تعمیر گردند و هرگونه عملیات توصط فرد غیر گارانتی دستگاه را باطل خواهد کرد. 

 

آگراگاز آسیا تولیدکننده پکیج آماتیس, روکا, وستن, آگرا